Nieuws

Actuele nieuwsartikelen

Regelvraag van week 2

Regelvraag van week 2
maandag 08 januari 2018 (133 keer bekeken)
Wilt u uw regelkennis zelf (interactief)  toetsen, dit kan via de NGF link test-je-golfkennis 

Strokeplay 

Teun merkt zijn bal op de green. Op verzoek van Dirkt plaatst hij zijn merker daarna nog 10 cm opzij. Nadat Dirk heeft geslagen, plaats Teun zijn bal bij zijn balmerker maar vergeet zijn merker terug te plaatsen. Teun merkt zijn fout pas nadat hij zijn bal heeft gespeeld. 

Wat zeggen de regels?
Klik hier voor het antwoord

Sallandsche Golfclub 'de Hoek'

Golfweg 2|7431 PR Diepenveen|
voor starttijden T:  +31 570 59 39 27|E:  caddiemaster@sallandsche.nl
 
voor vereniging T:  +31 570 59 32 69|E:  secretariaat@sallandsche.nl
Leading Course Sallandsche
NAAR BOVEN
Sallandsche Golfclub 'de Hoek' © 2017   |   Powered by Idas B.V. Internet & ICT