Nieuws

Actuele nieuwsartikelen

Regelvraag van week 44

Regelvraag van week 44
maandag 29 oktober 2018 (100 keer bekeken)
Wilt u uw regelkennis zelf (interactief)  toetsen, dit kan via de NGF link test-je-golfkennis

De bal van een speler ligt in de bunker en in dezelfde bunker ligt een hark die daar is achter gelaten. Voor de speler een slag doet naar zijn bal die in de bunker ligt, pakt hij de hark op en effent de gemaakte voet afdrukken die daardoor zijn ontstaan en tevens een aantal andere voet afdrukken die er al waren. 

Wat zeggen de regels?
Klik hier voor het antwoord

Sallandsche Golfclub 'de Hoek'

Golfweg 2|7431 PR Diepenveen|
voor starttijden T:  +31 570 59 39 27(werkdagen: 08.30 – 16.00)|E:  caddiemaster@sallandsche.nl
 
voor secretariaat T:  +31 570 59 32 69(werkdagen: 08.30 – 16.00)|E:  secretariaat@sallandsche.nl
NAAR BOVEN
Sallandsche Golfclub 'de Hoek' © 2017   |   Powered by Idas B.V. Internet & ICT